Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.
OdpowiedzWitam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.
OdpowiedzDziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli dźwignia zniknęła dopiero w 2009 roku?
OdpowiedzZ tego co sobie przypominam to dźwignia zniknęła wraz z modelami, które pojawiły się już w 2007r. (pierwszy fejslifting).
OdpowiedzDzięki za info...
Odpowiedz